sobota, 3 października 2015

Zamek w Czersku.

Jakiś czas temu wybrałam się z przyjaciółką Emilką do Czerska w celu zwiedzenia Zamku, który okazał się...ruiną :-) Nie było więc dużo do zwiedzenia, ale wycieczka była super :-) Po zwiedzeniu miałyśmy jeszcze trochę czasu i energii, więc poszłyśmy najpierw do Biedronki, potem na bazar i wróciłam jak zwykle z zakupami do domu.Emilka zresztą też(kupiła sobie 2 pary butów) :-)
My kobietki tak już mamy, że lubimy kupować ładne rzeczy, czasem nawet mniej potrzebne :-)
A oto moja wycieczka,  a zaraz za nią maleńkie zakupy:


Powyżej Pałac w Wilanowie, jest ogromny,
już go kiedyś zwiedziłyśmy,
więc tylko cyknęłam kilka fotek z zewnątrz! :-)



 Powyżej most zakochanych <3

Cel wycieczki CZERSK!



Zamek to 3 wierze, z czego 2 tylko można zwiedzić.
Dodam, że schody są skrętne i wysokie, no i ciasno,
ale widoki ładne :-)









Powyżej karczma, tanio i smacznie, no i ciszaaa!!
Nikogo nie było, oprócz nas w tej karczmie :-)


 A oto zakup:



 Pan na targu sprzedał mi 6 szt za jedyne 11pln :-)


 A stoper do drzwi z Biedronki za 20pln

I tak oto minął mi jeden dzień 
na zwiedzaniu i zakupach :-)
Pozdrawiam cieplutko!!!
Do następnego! ;-)