sobota, 10 października 2015

Podarunki :)))))


Moi Mili...

Wczoraj miałam prawdziwy "dzień dziecka" :))), niedość, że przyjechały do mnie zamówione przedmioty+coś od właścicielki sklepu SeeHome, to jeszcze dwie bliskie mi osóbki sprawiły mi ogromną radość, obdarowując mnie ślicznymi podarkami.
Od pewnego czasu namiętnie podglądam blog http://worldbyholly.blogspot.com/ i dzięki komentarzom, zaprzyjaźniłam się z właścicielką wspomnianego bloga.Tak od słowa do słowa i któregoś razu Holly poprosiła mnie o przysługę, ja należę do tych, co lubią pomagać, więc nim się obejrzała, to co chciała było już u niej.A mowa o 2 przepiśnikach, których potrzebowała.
Raptem nie minęło 2 miesiące, a ona zrewanżowała się pięknym podarunkiem.
I dziś właśnie chcę się nim pochwalić, oto wspaniałe, 100% trafione w mój gust dzieło:

 Słodka skrzyneczka i cudne serducho :-)





Po rozpakowaniu prezentu od Holly po prostu oniemiałam!!! :)))))
Ale paczek było więcej, następna była ze sklepu SeeHome.
Sumiennie spakowane przedmioty, aż się prosiły o rozpakowanie :)))
Ależ było moje zdziwienie, jak się okazało, że w środku...
jest więcej rzeczy niż zamawiałam!!!
Dostałam jedną więcej podkładkę i zawieszkę.
Chcecie zobaczyć???


Podkładaka dodatkowa: 
podkładka ptaszek

Domki:
 Zawieszka gratis!!!!:))))))))))))





























I to jeszcze nie wszystko z prezentów, 
mianowicie moja psiółka Indzia wczoraj wręczyła mi przedimieninowy prezent,
 oto on:






Prawda, że prześliczny?? :-))))
Jak widzicie, nie mogłam się oprzeć pokusie i natrzaskałam zdjęć co nie miara.
Wybaczcie, ale poniosło mnie, byłam w 7mym niebie, jak robiłam te zdjęcia i może jakościowo nie są najlepsze, ale widać, jakie wyjątkowo piękne rzeczy wczoraj otrzymałam.
Jestem mega zadowolona, szczęśliwa i jeszcze trochę podekscytowana niespodziankami.
Dziękuję kobitki za te piękne podarunki,
jesteście W.S.P.A.N.I.A.Ł.E.!!! :)))))))))))
Sprawiłyście, że moja dusza śpiewa, a serducho mocniej bije ;-)))

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ!!! :-*


Ślę serdeczności i życzę cudownego weekendu!
Buziaki :************************











29 komentarzy:

  1. Widok tylu pięknych przedmiotów cieszy i sprawia, ze serce bije mocniej :) Prześliczne upominki od Holly. Ptaszki, domki i zegar bardzo ładnie wkomponowały się do Twojego wnętrza.
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa, rzeczywiście serce bije mi mocniej :-) Miłego wieczoru :-)

      Usuń
  2. Cudowności dostałaś. Blogowy świat lubię właśnie za to, że jest bezinteresowny, fajnie że masz takie bratnie duszyczki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności dostałaś. Blogowy świat lubię właśnie za to, że jest bezinteresowny, fajnie że masz takie bratnie duszyczki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak same cudeńka dostałam :-) Też kocham ten blogowy świat, tu jest bardzo sympatycznie, można wirtualnie spotkać dobre duszyczki.A moja psiółka zawsze wie jak mi poprawić humor :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Prezenciki śliczniutkie, moje klimaty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana cudne przedmioty trafiły do Ciebie. Wszystko w Twoich klimatach, cudnie się wpasowało w domek :)
    Wspaniała niespodzianka:)))
    Ściskam serdecznie, Agness:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko w moim guście, jestem mega szczęśliwa, że je mam.Niespodzianka przemiła.Ściskam serdecznie :*****

      Usuń
  6. Ładne są te drobiazgi z serwetkowym motywem z ikea. Ktoś bardzo fajnie je wykorzystał. Czy były robione specjalnie dla Ciebie na zamówienie? A zegar bardzo mi się podoba i sama postawiłabym go sobie na szafeczce nocnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No boskie są te dodatki z motywem różyczek.Wyniuchałam je na decobazaar.Jakoś tak oglądałam produkty na str internetowej i napatoczyłam się na te domki i podkładki.Musiałam je mieć!😊 Zegar też piękny.Na razie jest w salonie,ale kiedyś będzie w sypialni😏 Buziaki😘

      Usuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe słowa. Moje serce zawsze szybciej bije, kiedy rękodzieło, które wychodzi spod mich rąk daje tyle radości innym :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Cała przyjemność po mojej stronie :-)))) Jestem zachwycona rękodziełem i mam nadzieję, że jeszcze powstaną równie piękne przedmioty ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Prześliczne prezenty! Jak niewiele potrzeba by komuś sprawić radość:-)
    Nie na darmo mówią, że każde dobro które czynimy wraca do nas podwójnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty boskie.Nadal jestem pod wrażeniem.Codziennie z uśmiechem na nie spoglądam😊 Warto czynić dobro.Ja jestem tego dowodem😊 Pozdrowienia 😊

      Usuń
  9. Ewa robi cudne rzeczy! Ma zdolne rączki :)
    Piękne zdobycze, podziwiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdolniacha z niej :-) Podarunki są boskie, jestem w 7 niebie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Prześliczne prezenty! może nie są w moim stylu ale zawsze lubię podpatrywać inne style a shabbi chic jest po prostu śliczny!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, sypialnia jest w stylu chińskim, bo tak jeszcze niedawno lubiłam ten styl, w kuchni zniknęły też chińskie skorupy, teraz jest jasno i przytulnie.Zaraz zajrzę do Ciebie :-)

      Usuń
  11. Prześliczne szczególnie te domki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domki są urocze, jak je zobaczyłam to wymiękłam :-)

      Usuń
  12. Kochana Marilyn! miałaś prawdziwy Dzień Dziecka;)))) Ehh, wszystko mi się podoba i podzielam Twoją radość:))) ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestem przeszczęśliwa, cieszę się jak dziecko :-)))) Ściskam cieplutko :-*

      Usuń
  13. sympatycznie przeczytać jak cieszysz się z upominków :) a prezent od Holly podbił również i moje serce! pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń