sobota, 10 października 2015

Podarunki :)))))


Moi Mili...

Wczoraj miałam prawdziwy "dzień dziecka" :))), niedość, że przyjechały do mnie zamówione przedmioty+coś od właścicielki sklepu SeeHome, to jeszcze dwie bliskie mi osóbki sprawiły mi ogromną radość, obdarowując mnie ślicznymi podarkami.
Od pewnego czasu namiętnie podglądam blog http://worldbyholly.blogspot.com/ i dzięki komentarzom, zaprzyjaźniłam się z właścicielką wspomnianego bloga.Tak od słowa do słowa i któregoś razu Holly poprosiła mnie o przysługę, ja należę do tych, co lubią pomagać, więc nim się obejrzała, to co chciała było już u niej.A mowa o 2 przepiśnikach, których potrzebowała.
Raptem nie minęło 2 miesiące, a ona zrewanżowała się pięknym podarunkiem.
I dziś właśnie chcę się nim pochwalić, oto wspaniałe, 100% trafione w mój gust dzieło:

 Słodka skrzyneczka i cudne serducho :-)





Po rozpakowaniu prezentu od Holly po prostu oniemiałam!!! :)))))
Ale paczek było więcej, następna była ze sklepu SeeHome.
Sumiennie spakowane przedmioty, aż się prosiły o rozpakowanie :)))
Ależ było moje zdziwienie, jak się okazało, że w środku...
jest więcej rzeczy niż zamawiałam!!!
Dostałam jedną więcej podkładkę i zawieszkę.
Chcecie zobaczyć???


Podkładaka dodatkowa: 
podkładka ptaszek

Domki:
 Zawieszka gratis!!!!:))))))))))))





























I to jeszcze nie wszystko z prezentów, 
mianowicie moja psiółka Indzia wczoraj wręczyła mi przedimieninowy prezent,
 oto on:






Prawda, że prześliczny?? :-))))
Jak widzicie, nie mogłam się oprzeć pokusie i natrzaskałam zdjęć co nie miara.
Wybaczcie, ale poniosło mnie, byłam w 7mym niebie, jak robiłam te zdjęcia i może jakościowo nie są najlepsze, ale widać, jakie wyjątkowo piękne rzeczy wczoraj otrzymałam.
Jestem mega zadowolona, szczęśliwa i jeszcze trochę podekscytowana niespodziankami.
Dziękuję kobitki za te piękne podarunki,
jesteście W.S.P.A.N.I.A.Ł.E.!!! :)))))))))))
Sprawiłyście, że moja dusza śpiewa, a serducho mocniej bije ;-)))

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ!!! :-*


Ślę serdeczności i życzę cudownego weekendu!
Buziaki :************************