sobota, 17 października 2015

Wygrana w Candy w Anielskim Zaciszu Iwonki :)))))))))))


:-D


Jakiś czas temu brałam udział w Candy w Anielskim Zaciszu Iwony
I....Jakimś cudem wygrałam je!!!! :-D
Myślałam, że padne z wrażenia...
Tyle ostatnio dostałam prezentów, a tu jeszcze wygrana w konkursie :-O
Otrzymałam od Iwonki takie oto cuda,
które były zapakowane w ten oto sposób:



Przepiękny portret ślicznej dziewczynki:





 Superowy króliczek, a właściwie król ;-)



Kochana Iwonko jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję.
Jestem przeszczęśliwa i nadal nie mogę uwierzyć, że mi się udało...
Wygrana jest po prostu boska.
Jak to mówią głupi ma zawsze szczęście ;-)
Buziaki :-**************

43 komentarze:

  1. Rzeczywiście na bogato, prezenty poza tym piękne.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze nie wszystko, bo wygrałam jeszcze jedno Candy, ale cały czas czekam na paczkę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Gratuluję kochana :)
    A ja już ponad dwa miesiące czekam na moją wygraną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Tobie też gratuluję ;-) Ja m-c czekam na wygraną, ale warto :-) Ściskam :-*

      Usuń
  3. Jestem absolutnie zachwycona tym obrazem!!!! Kapitalny, śliczny! Gratuluję wygranej:))) Dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda obraz jest śliczny, też jestem nim zachwycona :-) Dziękuję :))) I Tobie Moniczko milutkiej i kolorowej niedzieli ;-)

      Usuń
  4. Cudne prezenty, gratuluję ! I pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Cudne prezenty od cudownej Iwonki :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. miałaś duże szczęście, wygrana wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miałam szczęście, miałam i to ogromne, jestem farciarą ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Same cudowności, gratuluję Ci bardzo :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :-)))) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  7. Padnę z wrażenia i powtórzę się. Jak Ty to robisz??? Coś w tym jest, że jedni to szczęście mają w grach, inni nie. Ja zdecydowanie nie i przestałam już brać udział w tego typu zabawach. Za to czasem uda mi się otrzymać coś bezinteresownie, ot tak z potrzeby serca i za to Ci błogosławię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))) Ja po prostu zapisuję się do konkursów, które mnie interesują, sama jestem w szoku, że tyle razy udało mi się coś wygrać, w życiu realnym tak nie mam, ale wirtualnie udaje mi się zgarniać same cudowności :-) Jestem przeszczęśliwa.Ciebie też zachęcam do brania udziału w konkursach, a nóż widelec...?POWODZENIA!!!:-***

      Usuń
  8. Przepiękne prezenty! Gratulacje!
    ściskam cieplutko i życzę miłego nowego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, również życzę miłego i kolorowego tygodnia :-)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej i pięknych prezentów!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu, są piękne, są cudne...boskie!!!:-) Dobrego i kolorowego tygodnia życzę :-)

      Usuń
  10. Gratuluję wygranych:-) Szczęściara z Ciebie:-)
    Moja Droga nominowałam Cię do Liebster Award. Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy. Jednak gdy nie będziesz miała na to ochoty - jak najbardziej zrozumiem:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :-) No szczęściara ze mnie niesamowita!! :-) No niemożliwe ja nominowana??Kolejne szczęście, jestem oszołomiona!! :-) Ściskam i dziękuję bardzo za nominację!!Oczywiście w Liebster zabawię się i to z wielką ochotą i radością :-)

      Usuń
  11. Ale cudowne prezenty, pozazdrościć:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny króliczek :) rannyy no boski po prostu :) poluję na takiego od dłuższego czasu i myślę, że w końcu młodszy Bąk dostanie na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polowałam na króliczka, byłam w szoku, jak się okazało, że wygrałam go w Candy, piszczałam ze szczęścia :-)

      Usuń
  13. Królik skradł moje serducho pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Królik skradł moje serducho pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara! Nie ma co! Ja raz do tej pory nagrodę pocieszenia zgarnęłam i bardzo byłam wniebowzięta i za to! Może kiedyś los się odwróci! :) Portret śliczny! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałam te cuda i dotąd nie wiem jakim cudem??Naprawdę jestem szczęściarą :-) Tobie też życzę szczęścia w grach :-) Pozwodzenia!!!

      Usuń
  16. Piękne prezenty, ta dziewczynka PRZEUROCZA :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak cudne prezenty i śliczna panienka na obrazie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  17. Gratuluję serdecznie ;) super królik, dziewczynka mnie troche przeraża ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) Przecież dziewczynka jest słodka tak jak królik ;-P

      Usuń
  18. Gratuluję takich cudnych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Ja jakoś nie mam szczęścia :( jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Ale widocznie tak musi być :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wierzyć, że się uda!Życzę szczęścia!!:-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  20. Gratulacje ... Piękne nagrody.
    A kto gra, ten wygrywa. Ja też miałam szczęście kilka razy wygrać candy. Bardzo mnie to cieszy, bo mogę organoleptycznie podziwiać dzieła innych dziewczyn ;)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kto nie ryzykuje nie pije szampana ;-) Ślę pozdrowienia :-)

      Usuń