wtorek, 21 lipca 2015

Zakupoholizm...


Tak już mam, że nie mogę oprzeć się pokusie
i kupuję co jakiś czas, choćby mały pierdalansik :-)
Uwielbiam buszować po sklepach i wyszukiwać perełek.
A oto dzisiejsze zdobycze:



Nie wszystkie dla mnie, 
część trafi do mojej psiółki I.L.




<3 <3 <3 






Normalnie oszaleć można w tym Pepco!!! :-)


A tak wygląda teraz moja półeczka na balkonie:




Z tego domku jestem najbardziej zadowolona :-)
Jeszcze ta cena 10 PLN :-)




Biały koszyczek na pieczywko z LM za 11 PLN :-)


Buszowałam jeszcze w TK Maxx:




 i Leroy Merlin










 i to by było na tyle :-)
Do miłego!!! :-*









4 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam te pierdółki, więc rozpleniają się w moim domu, w niekontrolowany sposób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje zakupy. Ja też ostatnio weszłam do sklepu, w którym mogłabym wykupić dosłownie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety chyba tak mamy,kupujemy bibeloty,bo ładne,wszystko co śliczne chcemy mieć wokół siebie😊 Pozdrawiam słonecznie😊

      Usuń