poniedziałek, 20 lipca 2015

słoik do Melitty...

Od kilku dni poszukuję słoika z napisami do Melitty,
niestety w necie tylko w zagranicznych sklepach.
A dziś po wycieczce rowerowej postanowiłam odwiedzić
duży market w poszukiwaniach zdobyczy.
No i...MAM!!!Wymarzony słoiczek z napisem!
Za 10 pln!!!
Jestem szczęśliwa :-))))))
Ps.Kupiłam też dwa mniejsze do lemoniady :-)
Było mnóstwo rozmiarów i kształtów,
miałam dylemat...
Chciałam wszystkie!!!!!!!!!!!!!!!
Od najmniejszego do największego,
rozsądek wziął jednak górę :-)





12 komentarzy:

  1. Fajniutkie te słoiczki. Gratuluję łupów. Ja zastosowałabym je do sypkich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo się cieszę z tych łupów :-) Też tak myślałam, chyba jutro pojadę na zakupy :-)

      Usuń
  2. Świetne słoiczki, cudnie, ze udało Ci się na nie trafić :))
    Zdradzisz w jakim markecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie się cieszę,że na nie wpadłam.W Carrefour Wileńska.

      Usuń
  3. Super te słoiczki, też takie chcę, będę w nich piła słomką moją lemoniadę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że je mam...Marzę jeszcze o kilku, właśnie do lemoniady.Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam słoiki, a najbardziej te z firmy Ball. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie polowałam na słoik z Balla, ale nieskutecznie, aż tu nagle w markecie znalazłam coś na tych z Balla :-)

      Usuń
  5. Ja też bardzo lubie słoiki!!! Twoje są śliczne!
    pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń