czwartek, 29 marca 2018

Tutaj mięta, a tam róż, zające kicają już, bo Święta tuż tuż ;-)

Hej kochani!!🙋
Jak tam przygotowania do Wielkanocy?
Posprzątane?Zakupy ogarnięte?Żur gotowy?
Dom Świątecznie i wiosennie udekorowany?
U mnie powoli do przodu oprócz okien, nie zdążyłam umyć, 
bo czekałam na dobrą pogodę i wolne, a dziś śnieg sypał :-D
Jeszcze dwa dni pracujące i aż 5 dni laby Yuppyyyyy!!! :-D
Jeśli chodzi o dekoracje, to u mnie w domku już dawno się rozgościły zajączki,
wiszące jajeczka i świeże kwiaty.
W tym roku stawiam oczywiście na kolor miętowy,
a propos tak mnie wzięło na miętę, że poszalałam z farbą i przemalowałam 
co tylko się da od koszyków, po budzik i lampiony :-D :-D :-D 
O ukochanym różu też nie zapomniałam i jest go u mnie też dużo...
A nawet więcej i więcej...





No i kochani, tak bardzo chciałam mieć ten chlebaczek miętowy i Yuuuupppyyy :-))))), 
udało się go zdobyć, ale łatwo nie było ;-)



 Dokupiłam też kolejną parę zajączków ;-)
















Jak zobaczyłam miętowy młynek w Home&You to nie było zmiłuj, 
musiał być mój :-D :-D :-D 
Do pary wzięłam czarnego ;-)



























No i ruszyła machineria :-D

























W pierwszą niedzielę niehandlową była tak piękna pogoda, 
że spędziłam trochę czasu w ogródku ;-)


























Kochani wreszcie mam mój wymarzony różowy pledzik aaaaaaaaa!!!!!
Pokażę Wam następnym razem gdzie teraz go trzymam,
bo od niedawna mam w domku nowy mebelek na zamówienie,
a jaki przekonacie się w następnym wpisie ;-)


Przybył nowy słodki słoiczek ;-)









Ostatnio ciągle pichcę, uwielbiam :-)))


W szafie robią się stosiki i piramidki, 
ale jeszcze dokupiłam filiżaneczki ;-)























Dzisiaj upolowałam słoiczki z kogucikami w miętowym kolorze,
jestem przeszczęśliwa :-D :-D :-D










A szafirki też dzisiaj przyniosłam do domku ;-)



Kochani to już koniec na dziś, kolejny wpis po Świętach, dlatego życzę Wam cudownych, rodzinnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
cieszcie się wolną chwilą i ją pięknie celebrujcie;-)
Wesołego Alleluja!!!
:-* :-* :-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz