piątek, 1 maja 2015

PRZEDpokój(tudzież korytarz)

Jeszcze nie mam WŁASNEGO mieszkanka, ale już mam w głowie projekt na każde wnętrze.
Od pewnego czasu waham się jednak z urządzeniem przedpokoju.
Raz wydaje mi się, że najlepiej będzie w stylu skandynawskim, a innym razem, że w stylu wiejskim.
Taki to mam dylemat, może ktoś pomoże???
Dodam, że oprócz przedpokoju i łazienki( tu zaszaleję) pozostałe pomieszczenia chcę w stylu country.Pragnę z mieszkania zrobić wiejską chatę:)

W necie znalazłam kilka inspiracji, oto one:
Styl Skandynawski:







Lub Wiejski:








A może bardziej romantycznie:




Oj zamęt mam w głowie...
CO WYBRAĆ???



2 komentarze:

  1. Prześliczne te inspiracje, Tylko kto ma taki duży przedpokój, żeby to pomieścić. Z reguły są małe. Mój dla odmiany długi i wąski. I bądź tu kreatorką wnętrz.

    OdpowiedzUsuń