sobota, 11 czerwca 2022

Idzie nowe...:)

            Ten post jest o tym, że idzie nowe...

Wszystko się zmienia...idzie nowe...moje miejsce pracy, miejsce zamieszkania...Życie się zmienia...

Wiem doskonale, że marzenia nie spełniają się same, marzenia trzeba spełniać...tak jak szczęściu trzeba pomagać, dlatego robię co w mojej mocy, aby spełnić swoje marzenia i upiększyć życie...

Piszę do Was po tak długim czasie nieobecności, bo dostaję co jakiś czas komentarz i widzę, że tutaj co niektórzy zaglądają, co mnie bardzo cieszy i motywuje do dalszego blogowania...:)

Pokażę Wam, gdzie teraz odpoczywam, życząc Wam miłego oglądania i cudownie spędzonego czasu w Waszych ulubionych miejscach :)

Do następnego moi mili, mam nadzieję, że zostawicie po sobie ślad i będziecie dalej śledzić ten blog, bo zależy mi na tym, aby ożył i porywał Wasze serduszka...<3 <3<3 :)

Buziaki...😘😘😘

Wasza Marilyn :)




























                              💋🐶💋🤗💋



4 komentarze:

  1. Ale cudny romantyczny klimat taki sielankowy troche wiejski ale tylko w dobrym tego slowa znaczeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz, te style właśnie uwielbiam ☺️ Pozdrawiam serdecznie 🙂

      Usuń
  2. Lekko, romantycznie, czy tak jak lubię.
    Życzę Ci spełnienia i realizacji postanowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...tak właśnie lubię, lekko, romantycznie i sielsko 😊 Dziękuję bardzo i wzajemnie 🙂

      Usuń