niedziela, 24 listopada 2019

Kolejne Święta za pasem... A ja w niedoczasie 😄

Kochani moi kolejne Święta za pasem, a ja jak zwykle w niedoczasie...Nawet okien na zimę nie umyłam 🙈🙈🙈 No cóż jestem niezorganizowana, chociaż posiadam planner, jednak rzadko, za rzadko go używam 🙈🙈🙈 Tak czy owak Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami i już można coś działać, ja postanowiłam jak zwykle od dekoracji domku 😉 Co więcej już na początku listopada zawiesiłam świąteczne zasłonki, nałożyłam czerwony bieżnik na stół, zrobiłam stroik a nawet dwa i kilka dni temu wyjęłam tekstylia świąteczne i udekorowałam nimi kanapę i zrobiłam sesję do konkursu Ikea, zobaczymy co z tego wyjdzie 😉 Trzymajcie kciuki kochani 😘 Wracając do Świąt to na razie mam w głowie listę zakupów i nic poza tym, no może jeszcze plan sprzątania i czekam na wypłatę, bo chcę kupić sobie pod choinkę pościel świąteczną z Ikea i.......zabawkę 😄😄😄 A dokładnie skrzata PIXY Magda z firmy Maileg, marzyłam o nim od dawna, ale zawsze coś innego wypadało mi kupić, ale w tym roku nie przepuszczę, muszę go mieć, a raczej ją ☺️☺️☺️ No i tyle z newsów ☺️☺️☺️ Jeszcze tak w skrócie jak to teraz dekoracyjnie i świątecznie jest w moim domku, zdjęcia poniżej, zatem do następnego i oby do wiosny 😄😄😄 No może jeszcze przed Wilgilią zajrzę ☺️☺️☺️
Buziaki sto dwa, pa pa pa 
😘😘😘😘😘😘
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

























Pozdrowionka od Milusi 😉😘🤗❤️

5 komentarzy:

  1. Moja Droga Marlenko ja też jeszcze okien nie umyłam. Nie martw się zdążymy ze wszystkim. U mnie jeszcze w dekoracjach panuje jesień.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana podniosłaś mnie na duchu, bo już się martwiłam, że jestem w tyle ze wszystkim, zwłaszcza z tymi oknami ☺️☺️☺️ Ja już się nie mogłam doczekać czerwonych dodatków w domu i wyciągnęłam już prawie wszystko ☺️☺️☺️ Pozdrawiam cieplusio 😘🤗❤️

      Usuń
  2. Kochana, jak ja Ci dziekuje za Twoje karteczki, prezenty, drobiazgi! Trzymaj sie cieplooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Kasieńko 😘😘😘 Też Ci dziękuję za wszystkie drobiazgi 😘😘😘 Trzymaj się ciepło kochana 🤗🤗🤗❤️❤️❤️

      Usuń
  3. I'm glad you like my blog so much 😊

    OdpowiedzUsuń