niedziela, 24 kwietnia 2016

WIOSENNY KIERMASZ :-)

Wspaniały dzień, było słońce, choć wiatr nie dawał o sobie zapominać, do tego miłe spotkania, kiermasz, gala i prezent i zakupy, był Kik, było Pepco, Ikea, wszystko to co lubię najbardziej :-)))))
Bez zbędnych słów zapraszam Was na małą wycieczkę do Pałacu Prymasowego na kiermasz.

A zaczęło się tak:





A tę miłą Laureatkę ktoś poznaje?


 A poniżej Niteczka, z którą spędziłam troszkę czasu i nie myliłam się jest CU DO WNA!!!
I ma wspaniałego męża, mój pewnie by nie pojechał ze mną na Galę, 
chyba, że mógłby wziąć ze sobą laptopa :-D





 Kto poznaje tę dziewczynę poniżej?




Laureatek było więcej, ale nie mogły wszystkie dotrzeć,
jednak ta ilość dziewczyn też robi wrażenie :-)


Poznałam osobiście Sabinkę :-)))))
I w tym wypadku też się nie zawiodłam, świetna dziewczyna!!!
Trochę natrzodziłam, bo potrąciłam Śmietankowe logo, ale Sabinko to było zamierzone,
logo upadło i zwróciło na siebie uwagę wszystkich przechodniów ;-))))



Te domki są urocze... :-)))

















Same piękne rękodzieła, ale ja wybrałam się jeszcze do...
Kika, Pepco i Ikei, więc dzień zakończyłam...
poszłam dosłownie z torbami :-D


A od Anitki otrzymałam w prezencie
narzeczoną dla mojego Króla :-D

                                                                             ❤❤❤

I to w różowym kubraczkuuuu!!! :-D


\
A zwieńczeniem udanego dnia była...
kawusia i ciacho ;-)



Moi Mili, otrzymałam też od Niteczki zaproszenie na spotkanie blogerek,
jest mi niezmiernie miło, że wzięła mnie pod uwagę,
to bardzo miłe z jej strony :-) :-***
Mogę ten dzisiejszy dzień zapisać do moich 
najulubieńszych i najszczęśliwszych :-)))))))))))
Buziaaaakkkkiiiiiii :-***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz