niedziela, 13 grudnia 2015

LO VINTAGE DETAIL

Mikołajki C.D. 
:-D

Na Mikołajki zrobiłam sobie sama prezent...Wróć...kupiłam ;-)
A co?Album Załęckich :-)
Uwielbiam ich bruliony i albumy, jestem w nich zakochana <3.
Potrafią tak przedstawić rzeczywistość, że człowiek myśli...cóż za piękność!!!
Mają dar do fotografowania i dekoracji, ich aranżacje zapierają dech w piersiach.
Są prostymi ludźmi, takimi jak ja, a jednocześnie wyjątkowymi i przede wszystkim z zasadami.
Ich bruliony można czytać i oglądać bez końca, są po prostu BOSKIE!!!
Ale co ja będę Wam tu pisać, zróbcie sobie prezent pod choinkę i zobaczcie.
Naprawdę warto, to niezwykłe książki, wykonane z uczuciem.
Ja je po prostu KOCHAM!!!
♡♥♥♥♡
Mimi, Zorki gratuluję i dziękuję
 :-***







I to jeszcze nie koniec prezentów, jakie sobie uczyniłam ;-)
Buziaki :-***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz