wtorek, 8 grudnia 2015

Jak w 7 niebie

Czy macie czasami tak, że czujecie się jak w 7 niebie i trudno Wam złapać oddech???
Ja właśnie dziś się tak czuję :-D
Dostałam paczkę od Kasiuni z http://kasine-roznosci.blogspot.com/
Która po prostu zwaliła mnie z nóg!!!!!!!AAAAAAAAAAAA!!!! :-D
W paczce znalazłam skrzętnie zapakowane pierdółki (czyt.pierdalansiki:-)) do kuchni i jadalni,
które prosiłam o oklejenie dekupażowe w mój ulubiony wzór i wiecie co??
Kasiuńka wykonała to tak bardzo solidnie, że wygląda to jak z górnej sklepowej półki!!!

Chustecznik już Wam znany od kochanej Holly
:-*********


Podkładki w kształcie ptaszka od Ewuni z See Home 
:-**************
Obok deseczki :-)


 I moje małe różyczkowe szaleństwo... :-D
Robota Kasiuni :-************
Tadaaaaaammmm!!!! :-D








Zawieszka od drogiej Ewuni z See Home



Kasinia wykonała pracę z najwyższą dbałością 
o najmniejsze detale, jak widać:










Brakuje tylko chlebaka, ale nie mam gdzie go postawić, więc na razie odpuszczam.
Teraz w kuchni panuje dekoracja świąteczna, więc dopiero w nowym roku pokażę wszystko poukładane na swoim miejscu, w tej chwili schowałam pierdalansiki do pudełka.
Muszę powiedzieć, że Kaśka dała z siebie wszystko, nie dość, że zrobiła to wszystko profesjonalnie, to jeszcze w szybkim tempie i tak ładnie zapakowała, wszystko owinęła oddzielnie.
Towar jak już wspomniałam z górej półki sklepowej.Polecam jej robótki, bo się na tym zna.
Kasiuniu moja kochana duży cmok dla Ciebie, jesteś boska, masz złote ręce!!!
:-*********************

DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!!
♥♥♥

Jestem taka szczęśliwa, że Was mam moje kochane :-)
I jak tu nie skakać z radości? ;-)