wtorek, 8 grudnia 2015

Jak w 7 niebie

Czy macie czasami tak, że czujecie się jak w 7 niebie i trudno Wam złapać oddech???
Ja właśnie dziś się tak czuję :-D
Dostałam paczkę od Kasiuni z http://kasine-roznosci.blogspot.com/
Która po prostu zwaliła mnie z nóg!!!!!!!AAAAAAAAAAAA!!!! :-D
W paczce znalazłam skrzętnie zapakowane pierdółki (czyt.pierdalansiki:-)) do kuchni i jadalni,
które prosiłam o oklejenie dekupażowe w mój ulubiony wzór i wiecie co??
Kasiuńka wykonała to tak bardzo solidnie, że wygląda to jak z górnej sklepowej półki!!!

Chustecznik już Wam znany od kochanej Holly
:-*********


Podkładki w kształcie ptaszka od Ewuni z See Home 
:-**************
Obok deseczki :-)


 I moje małe różyczkowe szaleństwo... :-D
Robota Kasiuni :-************
Tadaaaaaammmm!!!! :-D








Zawieszka od drogiej Ewuni z See Home



Kasinia wykonała pracę z najwyższą dbałością 
o najmniejsze detale, jak widać:










Brakuje tylko chlebaka, ale nie mam gdzie go postawić, więc na razie odpuszczam.
Teraz w kuchni panuje dekoracja świąteczna, więc dopiero w nowym roku pokażę wszystko poukładane na swoim miejscu, w tej chwili schowałam pierdalansiki do pudełka.
Muszę powiedzieć, że Kaśka dała z siebie wszystko, nie dość, że zrobiła to wszystko profesjonalnie, to jeszcze w szybkim tempie i tak ładnie zapakowała, wszystko owinęła oddzielnie.
Towar jak już wspomniałam z górej półki sklepowej.Polecam jej robótki, bo się na tym zna.
Kasiuniu moja kochana duży cmok dla Ciebie, jesteś boska, masz złote ręce!!!
:-*********************

DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!!
♥♥♥

Jestem taka szczęśliwa, że Was mam moje kochane :-)
I jak tu nie skakać z radości? ;-)

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj cudowności, to moje skarby!!! :-) Ściskam, cmok :-*

      Usuń
  2. No to masz już niezłą kolekcję różanych "pierdalansików". Ha, ha, ha , świetne określenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze trochę i mogę otwierać Muzeum :-) Z pierdalansami :-D

      Usuń
  3. Oj jak mnóstwo i jak pięknie! Wzór jest po prostu bajeczny, bardzo mi się podoba, wcale się nie dziwię, że masz taką siłę do działania :) pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wzór jest bajeczny, wręcz boski!Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystkie drobiazgi, ale komplecik wyszedł!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jestem zbzikowana na punkcie drobiazgów, jak widać na załączonym obrazku :-D Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Piękny komplet, wydaje mi się, że to cudne rękodzieło.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie, wszystko zasługa Kasiuni ;-) I Ikeiki :-)

      Usuń
  6. widzę, że twoja kolekcja się powiększa ;) p.s. czy wiesz, że w empiku obecnie jest książka kucharska z bardzo podobną oprawką :)? pasowałaby ci tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kolekcja powiększyła się i jeszcze powiększy, ale na razie przystopuję, bo nie mam już na nic miejsca :-D Zaraz zerknę do Empika, dziękuję za namiary ;-)

      Usuń
  7. Widać, że kochasz ten wzorek. Jestem ciekawa jak zaaranżujesz przydasie w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kocham, wręcz ubóstwiam, to jest moja pięta Achillesowa ;-) na razie się powstrzymuję od aranżacji, bo teraz w kuchni króluje czerwień, ale po Nowym Roku włączam w życie dekoracje z różyczkami.Dużo nie poszaleję, bo kuchnia mała i nie moja, ale zobaczymy co będzie w przyszłym roku, może dorobię się wreszcie swojej ukochanej HITTARP :-)

      Usuń
  8. Ale masz ładny komplecik, taki wiosenny :)
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak wiosenny, dlatego już się nie mogę doczekać świąt, a zaraz po nich następnych, bo wtedy wyłożę wszystko w kuchni, będzie bosko :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Brawo! Wyszedł całkiem spory, piękny zestaw :)
    Pozdrawiam cieplutko, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nazbierało się tego :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  10. Rzeczywiście zrobiło się romantycznie i anielsko. Powstał piękny zestaw.
    Gratuluję serdecznie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, uwielbiam te klimaty, sielsko i anielsko, po prostu bosko!Zestaw o którym marzyłam jest już mój i tylko mój :-) Buziaki :-***

      Usuń
  11. wszystkie przedmioty wykonane są tak precyzyjnie ,że tylko pozazdrościć,...ciekawa jestem jak to wszystko wyeksponujesz w kuchni.....czekam na fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Kaśka postarała się, wszystko ładnie wygląda, tylko czekać, aż będzie wiosna, wtedy wyeksponuję zestawik, bo teraz w kuchni króluje dekoracja świąteczna :-)

      Usuń
  12. Śliczne prezenty i ten pastelowy wzór. Z pewnością będą cieszyć Twoje oczy. Pozdrawiam ciepło. Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak prezenty cieszą me oczy i serce <3 :-) Na razie tylko puszki stoją w kuchni, już się nie mogę doczekać, jak wszystko trafi na swoje miejsce :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Łał, ale piękna, różana kolekcja. Wszystko piękne, a ptaszki przesłodkie. Pochwal się jak już udekorujesz kuchnię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że cudna?;-) Jestem nią bardzo zauroczona :-)Oczywiście jak już wszystko zaaranżuję to pokażę ;-) Już obmyślam plan, jakby to wszystko poukładać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń