środa, 24 czerwca 2015

Sielski zakątek...

Moje ukochane miejsce <3





8 komentarzy:

  1. Różowo i ślicznie! Dobrze bym się czuła w twoim wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam :-) U mnie biało-różowo tak jak lubię, to moje kolorki :-) Ściskam.

      Usuń
  2. Śliczny zakątek, wprost stworzony do relaksu :)) Delikatny i kobiecy, super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie, właśnie o taki zakątek mi chodziło, żeby było sielsko i kobieco.To moje ukochane miejsce, w którym często i gęsto przebywam :-) Ściskam.

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog, więc zostaje na dlużej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, zapraszam serecznie!!Ściskam!

      Usuń
  4. Ładne te kąciki, kobiece, romantyczne. I widać tu całą Ciebie. Kocham róż ze względu na Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) Ja kocham róż właśnie za kobiecość i romantyczność :-)

    OdpowiedzUsuń