piątek, 13 listopada 2015

Wielkiego szczęścia C.D.

Witajcie kochani!! :-)
Chciałabym się pochwalić moją ostatnią zdobyczą, która trafiła właśnie dziś w moje ręce.
Kilka dni temu przeglądając zdjęcia z decoupage natknęłam się na bloga kasine-roznosci
gdzie Kasia pokazała puszki zrobione metodą decoupage, m.in. tą szczególną.........
...z motywem różyczek(serwetka z IKEA) ;-)
 Ci co mnie znają wiedzą, że mam hopla na tle tego Ikeikowego wzoru :-D
Pomyślałam: Muszę koniecznie taką mieć!!!
Napisałam na blogu Kasi pod zdjęciami, czy ewentualnie istnieje taka możliwość, żebym ją odkupiła, no i czekałam cierpliwie na odpowiedź, aż któregoś dnia Kasia odpisała na moim blogu, że mam się z nią skontaktować i...tak zakupiłam wymarzoną rzecz :-) Teraz smakołyki mojego pupilka są pięknie opakowane i zdobią kuchnię.
Jest  jak w bajce....bosko!!!
A Wy macie jakieś ulubione wzory, kolory???
Ja już rozmyślam nad kolejnymi dodatkami, np. deska w różyczki, drewniane przyrządy,
może jeszcze kilka podkładek, jeszcze jedna puszka...skrzyneczki...lista jest długa....:-D
Muszę tylko..........zebrać fundusze ;-)


Smakołyki Milusi :-)











Na koniec pochwalę się jeszcze wazonami,
które nabyłam po 2zł za szt i filiżaneczkami po 1zł za szt, 
a do nich talerzyki też za 1zł-wszystko
w sklepie od 1zł :-)







Ostatnio mam takie szczęście do kupowania niedrogich i wymarzonych rzeczy, 
że chodzę z głową w chmurach :-)))))
Pozdrawiam Was weekendowo,
 i życzę Wam takiego szczęścia, jakie ja mam :-)
A to jeszcze nie wszystko, co udało mi się zdobyć,
ale o tym innym razem ;-)
:-***
Ps.Kasiu bardzo Ci dziękuję za przepiękną i praktyczną puszkę
 :-***